Regulamin Sklepu

 Regulamin sklepu

Niniejszy Regulamin określa zasady funkcjonowania serwisu internetowego https://ixsound.com.pl/sklep

§1 Postanowienia ogólne

1. Niniejszy Regulamin określa zasady funkcjonowania serwisu internetowego
https://ixsound.com.pl w szczególności:

1.1. definiuje określenia używane w serwisie internetowym https://ixsound.com.pl/sklep

1.2 określa zasady zawierania umów sprzedaży, składania zamówień i ich realizacji

1.3 określa zasady dokonywania płatności i realizacji dostawy

1.4 określa zasady postępowania przy odbiorze przesyłki

1.5 określa zasady składania reklamacji i oświadczenia o odstąpieniu od umowy, w tym
określa wyjątki

1.6 określa wymagania techniczne

1.7 informuje o Polityce prywatności

1.8 informuje o majątkowych prawach autorskich

1.9 informuje o zużytym sprzęcie

1.10 wskazuje pozasądowe sposoby rozstrzygania sporów

2. Serwis internetowy działający w domenie https://ixsound.com.pl prowadzony jest przez:

Wyciszamy Łukasz Kowalski
ul. Kaczki Dziwaczki 10 05-092 Dziekanów Leśny
NIP 1181229786 REGON 369739216

e-mail: info@ixsound.com.pl telefon kontaktowy: 574 568 801

3. Ceny podane w Sklepie są podane w polskich złotych i są cenami brutto (zawierają podatek VAT).
Cena podana przy danym Produkcie jest wiążąca dla Klienta w chwili składania Zamówienia.
Ceny nie zawierają kosztów dostawy.

4. Sprzedawca jest czynnym Płatnikiem VAT.

5. Informacje o Produktach podane na stronach internetowych Sklepu, w szczególności ich opisy
i ceny, nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, a są jedynie zaproszeniem do zawarcia
umowy w rozumieniu art.71 Kodeksu Cywilnego.

6. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany cen Produktów dostępnych w Sklepie Internetowym,
wprowadzania nowych Produktów, wycofywania Produktów, przeprowadzania promocji i dawania rabatów, a także ograniczonego w czasie oferowania Produktów nieodpłatnych. Powyższe zapisy nie mają wpływu na Zamówienia, które zostały złożone przed datą wejścia w życie którejkolwiek ze zmian.

7. Czas trwania promocji jest ograniczony. Rabaty i promocje nie łączą się. Szczegółowe informacje zawarte są każdorazowo w warunkach lub regulaminie danej promocji.

8. Warunkiem złożenia Zamówienia przez Klienta jest zapoznanie się z Regulaminem i akceptacja
jego postanowień w czasie składania Zamówienia. Klient poprzez akceptację wyraża zgodę na
wszystkie postanowienia i zobowiązuje się ich przestrzegać.

9. Serwis udostępnia możliwość rejestracji Konta klienta.

10. Niniejszy Regulamin jest udostępniany nieodpłatnie. Klient może utrwalić treść Regulaminu
w dogodny dla siebie sposób, np. poprzez zapis na trwałym nośniku lub wydruk.

11. Regulamin może odsyłać do odrębnych regulaminów oraz ogólnych warunków świadczenia usług poprzez właściciela Serwisu, które w takim wypadku stają się integralną częścią niniejszego
Regulaminu.

12. Zastrzega się, że Konsumentów oraz Przedsiębiorców na prawach konsumentów, nie dotyczą
te postanowienia Regulaminu, które stanowiłyby niedozwolone postanowienia umowne w rozumieniu Kodeksu Cywilnego (art.385(1) do 385(3)), czy naruszałyby bezwzględnie obowiązujące przepisy prawne dotyczące zawierania umów z udziałem Konsumenta oraz Przedsiębiorcy na prawach konsumentów, które zostałyby zawarte w rejestrze postanowień wzorców umownych uznanych za niedozwolone, prowadzonych przez Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.

13. Zakazane jest dostarczanie przez Klienta treści o charakterze bezprawnym.

14. Sprzedawca nie umożliwia Klientom pozostawiania opinii dotyczących jakości obsługi oraz
jakości oferowanych Produktów.

15. Sprzedawca nie stosuje mechanizmu plasowania Produktów na liście wyników wyszukiwania.

§2 Definicje

Dzień roboczy – jeden dzień od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od
pracy

Formularz zamówienia – usługa elektroniczna, interaktywna, dostępna w Sklepie Internetowym Sprzedawcy, umożliwiająca złożenie zamówienia

Kodeks Cywilny – Ustawa Kodeks Cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. ( Dz.U.1964.16.93 ze zm.)

Produkt – wszystkie produkty dostępne w Sklepie internetowym będące przedmiotem Umowy
sprzedaży między Sprzedawcą a Klientem

Produkt wyprodukowany według specyfikacji Konsumenta lub Przedsiębiorcy na prawach
konsumenta – oznacza produkt nieprefabrykowany, który wykonano na podstawie indywidualnego wyboru lub decyzji konsumenta lub przedsiębiorcy na prawach konsumenta.

Regulamin – niniejszy Regulamin sklepu
Sklep internetowy – sklep internetowy dostępny pod adresem https://sklep.wyciszauto.pl za
pośrednictwem, którego Klient może dokonać zamówienia Produktów lub Usług
Sprzedawca,

Usługodawca – Wyciszamy Łukasz Kowalski, ul. Kaczki Dziwaczki 10, 05-092
Dziekanów Leśny, NIP 1181229786, REGON 369739216

Umowa sprzedaży – Umowa sprzedaży Produktu zawarta między Klientem a Sprzedawcą za
pośrednictwem sklepu internetowego

Gwarancja – dobrowolne oświadczenie dotyczące jakości Produktu złożone przez Gwaranta

Gwarant – podmiot udzielający Gwarancji w ramach złożonego oświadczenia gwarancyjnego

Dokument gwarancyjny – karta gwarancyjna lub książeczka gwarancyjna

Usługa elektroniczna – usługa świadczona drogą elektroniczną przez Usługodawcę na rzecz
Usługobiorcy za pośrednictwem Serwisu internetowego

Zamówienie – oświadczenie woli Klienta, składane za pomocą Formularza zamówienia, zmierzające
bezpośrednio do zawarcia Umowy sprzedaży Produktu z Sprzedawcą

Polityka Prywatności – dokument, w którym opisane są cele i zasady przetwarzania danych, w tym prawa osób, których dane dotyczą

Klient, Usługobiorca – Konsument, Przedsiębiorca na prawach konsumenta, Przedsiębiorca

Konsument – zgodnie z definicją zawartą w art. 22(1) Kodeksu Cywilnego

Przedsiębiorca – zgodnie z definicją zawartą w art.43(1) Kodeksu Cywilnego

Przedsiębiorca na prawach konsumenta – osoba fizyczna prowadząca jednoosobową działalność
gospodarczą, posiadająca wpis do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej,
zawierająca umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, ale nie posiadającą dla niej charakteru zawodowego, wynikającego z przedmiotu wykonywanej działalności gospodarczej, weryfikowanego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej. Przy czym dotyczy to tylko umów zawieranych na odległość oraz poza lokalem przedsiębiorstwa

Koszyk – lista produktów sporządzona z oferowanych w sklepie Produktów na podstawie wyboru
Klienta

Konto klienta – usługa elektroniczna, oznacza indywidulany dla każdego Klienta panel, uruchomiony na jego rzecz przez Sprzedawcę, po dokonaniu przez Klienta rejestracji

Formularz rejestracji – formularz dostępny na stronie Serwisie internetowym Sprzedawcy,
umożliwiający utworzenie Konta klienta

Formularz kontaktowy – usługa elektroniczna, formularz w którym Użytkownicy serwisu
internetowego https://ixsound.com.pl zamieszczają informacje i dane w celu realizacji przesłanego zgłoszenia

Newsletter – usługa elektroniczna pozwalająca usługobiorcy na subskrybowanie i otrzymywanie na podany przez usługobiorcę adres e-mail bezpłatnych informacji pochodzących od usługodawcy, dotyczących serwisu

§3 Usługi elektroniczne

1. W serwisie internetowym dostępne są następujące usługi elektroniczne:

1.1 Formularz zamówienia

1.2 Formularz kontaktowy

1.3 Newsletter

1.4 Konto klienta

2. Usługa Formularza zamówienia ma charakter jednorazowy i ulega zakończeniu z chwilą złożenia Zamówienia za jego pośrednictwem albo z chwilą wcześniejszego zaprzestania składania Zamówienia za jego pośrednictwem przez Usługobiorcę.

3. Usługa Formularza kontaktowego polega na udostępnieniu Usługobiorcom możliwości wysyłania za pomocą formularza umieszczonego w serwisie internetowym wiadomości do Usługodawcy..

4. Usługa Newslettera jest świadczona przez czas nieoznaczony dla Usługobiorców z zarejestrowanym
Kontem klienta. Usługobiorca ma możliwość w każdej chwili, bez podania przyczyny rezygnacji z
Newslettera poprzez kliknięcie w odpowiedni link w dostępny w wiadomości przesyłanej w ramach
Newslettera lub wysyłając wiadomość e-mail na adres info@ixsound.com.pl. Usługa polega na
przesyłaniu przez Sprzedawcę na adres poczty elektronicznej, wiadomości w formie elektronicznej zawierającej informacje o nowych Produktach w ofercie Sprzedawcy, aktualnej ofercie handlowej, promocjach, rabatach, szkoleniach oraz innych informacjach dotyczących funkcjonowania sklepu internetowego. Usługodawca zastrzega sobie prawo do zaprzestania realizacji usługi Newsletter bez podania przyczyny, po uprzednim powiadomieniu o tym fakcie Usługobiorcy.

5. Konto klienta jest usługą dostępną po dokonaniu rejestracji na zasadach opisanych w niniejszym Regulaminie.

5.1 Aby założyć Konto klienta, należy wypełnić formularz rejestracji. Niezbędne jest podanie
następujących danych: nazwa użytkownika, adres e-mail, hasło.

5.2 Logowanie na Konto klienta odbywa się poprzez podanie adresu e-mail lub nazwy
użytkownika i hasła ustanowionych w Formularzu rejestracji.

5.3 Usługobiorca ma możliwość w każdej chwili, bez podania przyczyny i bez ponoszenia z
tego tytułu jakichkolwiek opłat usunąć Konto klienta poprzez wysłanie stosownego żądania do

Usługodawcy, w szczególności za pośrednictwem poczty elektronicznej lub pisemnie na adres
Usługodawcy.

5.4 W przypadku naruszenia przez Usługobiorcę Regulaminu, przepisów prawa lub dobrych
obyczajów, Usługodawca może rozwiązać umowę z Usługobiorcą bądź zawiesić jej
wykonywanie w ramach określonego Konta klienta.

6. Usługodawca informuje, że korzystanie z usług świadczonych drogą elektroniczną, publiczny
charakter sieci Internet i korzystanie z niej, może wiązać się z pewnymi zagrożeniami np. możliwe może być pozyskanie i zmodyfikowanie danych Klientów przez osoby nieuprawnione, może nastąpić instalacja szkodliwego oprogramowania na urządzeniu i w systemie teleinformatycznym, z którego korzysta Klient. Klienci powinni stosować odpowiednie środki techniczne w celu minimalizacji zagrożeń.

7. Usługodawca zobowiązany jest rozpatrzyć wszelkie reklamacje złożone przez Usługobiorcę w
zakresie nieprawidłowości, usterek lub przerw w świadczeniu Usług i funkcjonowaniu Sklepu
internetowego, w terminie nie dłuższym niż 14 dni.

8. Reklamację dotyczącą usług elektronicznych można złożyć:

8.1 za pośrednictwem poczty elektronicznej: info@ixsound.com.pl

8.2 w sposób tradycyjny wysyłając reklamację na adres: Wyciszamy Łukasz Kowalski, ul.
Kaczki Dziwaczki 10, 05-092 Dziekanów Leśny.

9. Usługi nieodpłatne są dostępne 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę.

§4 Zawarcie umowy sprzedaży

1. Sprzedawca umożliwia zawarcie Umowy sprzedaży za pośrednictwem Formularza zamówienia na stronie internetowej https://sklep.wyciszauto.pl.

2. Zamówienia za pośrednictwem formularza, o którym mowa w ust. 1 niniejszego paragrafu  można składać 24 godziny na dobę przez cały rok.

3. W celu złożenia Zamówienia za pośrednictwem Formularza zamówienia niezbędne jest wykonanie przez Klienta następujących czynności:

3.1 dodać wybrany Produkt do Koszyka poprzez kliknięcie przycisku: „Zamów”

3.2 w Koszyku Klient może:

3.2.1 zwiększyć lub zmniejszyć ilość danego Produktu

3.2.2 całkowicie usunąć wybrane Produkty z Koszyka, poprzez kliknięcie ikony „X”
znajdującej się z prawej strony tabeli Koszyka

3.2.3 zawartość Koszyka aktualizuje się automatycznie po zwiększeniu lub
zmniejszeniu ilości Produktów

3.2.4 zrealizować otrzymane kupony;

3.3 po zaakceptowaniu zawartości Koszyka i kosztów dostawy należy kliknąć przycisk
„Przejdź do zamówienia ”

3.4 następnie należy wypełnić Formularz zamówienia poprzez:

3.4.1 uzupełnienie danych osobowych

3.4.2 uzupełnienie adresów rozliczeniowego i adresu dostawy

3.4.3 dane obowiązkowe oznaczone są „*”

3.4.4 dokonanie wyboru dostawy spośród udostępnionych przez Sklep internetowy

3.4.5 dokonanie wyboru płatności spośród udostępnionych przez Sklep internetowy

3.5 następnie należy:

3.5.1 zapoznać się i zaakceptować Regulamin sklepu

3.5.2 potwierdzić zapoznanie się z Polityką prywatności i wyrazić zgodę na
przetwarzanie danych na potrzeby realizacji Zamówienia

3.6 potwierdzić wolę zawarcia umowy poprzez kliknięcie przycisku „Zamawiam i płacę”.

3.7 Wybór Przelewu tradycyjnego jako formy płatności za złożone Zamówienie, wiąże się z
obowiązkiem zapłaty.

3.8 Przy wyborze Przelewy24 należy wybrać formę płatności spośród dostępnych, zapoznać
się i zaakceptować regulamin wybranego operatora płatności, a następnie potwierdzić
Zamówienie poprzez kliknięcie przycisku „Potwierdzam zamówienie” lub równoważnego.
Złożenie Zamówienia wiąże się z obowiązkiem zapłaty.

3.9 Wybór płatności za pobraniem jako formy płatności za złożone Zamówienie, wiąże się z
obowiązkiem zapłaty.

4. Zamówienie wysłane przez Klienta jest oświadczeniem woli Klienta zawarcia ze Sprzedawcą
Umowy sprzedaży, zgodnie z przepisami niniejszego Regulaminu.

5. Po złożeniu Zamówienia Klient otrzyma wiadomość potwierdzającą dokonanie Zamówienia, która stanowi oświadczenie woli Sprzedawcy co do zawarcia z Klientem Umowy sprzedaży. Umowę sprzedaży uważa się za zawartą z chwilą otrzymania przez Klienta wiadomości od Sprzedawcy.

6. Klient zobowiązany jest do wprowadzania danych zgodnych ze stanem faktycznym.

7. Klient może złożyć Zamówienie bez zakładania Konta klienta.

§5 Termin realizacji zamówienia

1. Realizacja Zamówienia następuje w ciągu 2 dni roboczych, chyba że w opisie danego Produktu, w trakcie składania Zamówienia podano inny termin. Każdorazowo termin realizacji Zamówienia należy liczyć od dnia następnego po dniu zapłaty, tj. dnia uznania wpłaty na rachunku Sprzedawcy.

2. Jeżeli dla Produktów objętych Zamówieniem przewidziano różny okres realizacji, dla całego
Zamówienia obowiązuje okres najdłuższy spośród przewidzianych.

§6 Dostawa

1. Dostawa Produktów odbywa się za pośrednictwem:
1.1 firmy kurierskiej DPD Polska
1.2 umieszczenia Produktu w Paczkomacie InPost
2. Sprzedawca umożliwia odbiór osobisty Zamówienia. Sprzedawca za pomocą wiadomości wysłanej
na adres e-mail wskazany przez Klienta poinformuje Klienta o tym, że przesyłka zawierająca
zamówione Produkty jest gotowa do odbioru.
3. W przypadku, o którym mowa w ust. 2 §6 niniejszego Regulaminu, Klient dokonuje płatności za
Zamówienie:
3.1 w formie przedpłaty za pośrednictwem przelewu tradycyjnego lub Przelewy24 lub
3.2 kartą lub gotówką przy odbiorze osobistym Zamówienia.
4. W przypadku, o którym mowa w ust. 2 §6 niniejszego Regulaminu Klient jest zobowiązany do
odbioru zamówionych Produktów, w terminie nie dłuższym niż x dni kalendarzowych od chwili
otrzymania wiadomości e-mail z informacją, że Zamówienie jest gotowe do odbioru. Jeżeli Klient nie
odbierze zamówionych Produktów z przyczyn leżących po jego stronie w ww. terminie, Umowa
Sprzedaży ulega automatycznemu rozwiązaniu w trybie natychmiastowym bez konieczności składania
odrębnego oświadczenia przez którąkolwiek ze Stron, z upływem 14 dnia kalendarzowego od chwili
otrzymania wiadomości z informacją, że Zamówienie jest gotowe do odbioru. Klient zostanie
poinformowany o anulowaniu Zamówienia wiadomością wysłaną na wskazany przez siebie adres
e-mail. W takim przypadku zwrotu płatności Sprzedawca dokona przy użyciu takich samych metod
płatności, jakie zostały przez Klienta użyte w pierwotnej transakcji.
5. Informacje o kosztach związanych z dostawą zakupionych Produktów są udostępniane
w „Koszyku” przed złożeniem Zamówienia przez Klienta.
6. Dostawa Produktów do Klienta jest odpłatna, chyba że zawarta umowa sprzedaży stanowi inaczej.
7. Klient ponosi koszty powstałe na skutek braku możliwości doręczenia przesyłki z uwagi na podanie
nieprawdziwych lub nieprawidłowych danych osobowo-adresowych lub nieuzasadnionej
bezpodstawnej odmowy odbioru przesyłki.
8. Koszty dostawy naliczane są zgodnie z aktualnymi cennikami firm kurierskich i zależą od wagi,
rozmiarów przesyłki, wyboru sposobu dostawy oraz od wybranej formy płatności. Klient w trakcie

wypełniania formularza zamówienia jest informowany o kosztach i dokonuje wyboru sposobu i
akceptuje koszt dostawy podczas składania Zamówienia.
9. Dostawa Produktów nie jest ograniczona do terytorium Rzeczpospolitej Polskiej oraz jest
realizowana na adres wskazany przez Klienta w trakcie składania Zamówienia.

§7 Przesyłki

1. W przypadku wyboru firmy kurierskiej jako dostawcy zamówionych Produktów:
1.1 Klient powinien zbadać doręczoną przesyłkę z zamówionymi Produktami w czasie i
sposób przyjęty przy przesyłkach danego rodzaju oraz sprawdzić czy Produkty nie są wadliwe.
1.2 W razie stwierdzenia ubytku lub uszkodzenia zidentyfikowanego podczas doręczenia
przesyłki zawierającej zamówione Produkty, Klient ma prawo żądać od kuriera spisania
właściwego protokołu.
1.3 Klient przyjmuje do wiadomości, że w przypadku braku spisania właściwego protokołu
przy udziale kuriera, rozpoznanie reklamacji może być utrudnione, w związku z czym zaleca
się zgromadzenie dowodów potwierdzających stan przesyłki w chwili jej doręczenia. W takiej
sytuacji Klient powinien niezwłocznie skontaktować się ze Sprzedawcą.
1.4 Szczegółowe informacje dotyczące procedury reklamacyjnej są udostępnione w
regulaminach dostępnych na stronach internetowych przewoźników.
2. W przypadku wyboru Paczkomatu jako formy dostawy zamówionych Produktów:
2.1 W razie stwierdzenia ubytku lub uszkodzenia zidentyfikowanego podczas odbioru
zamówionych Produktów ze skrytki w Paczkomacie, Klient powinien zainicjować procedurę
reklamacyjną poprzez wypełnienie poleceń zgodnie z instrukcjami wyświetlanymi na ekranie
Paczkomatu. W takiej sytuacji Klient powinien niezwłocznie skontaktować się ze Sprzedawcą.
2.2 Szczegółowe informacje dotyczące procedury reklamacyjnej Paczkomaty InPost są
udostępnione w Regulaminie świadczenia usługi „Paczkomaty 24/7” przez InPost Sp. z o.o. na
stronie internetowej InPost.
3. Zapis ust. 1 i 2 §7 Przesyłki dotyczy Klienta będącego Konsumentem lub Przedsiębiorcą na
prawach konsumenta.
4. W przypadku Klienta niebędącego Konsumentem lub Przedsiębiorcą na prawach konsumenta brak
zgłoszenia związanych z dostawą uszkodzeń, braków ilościowych lub niekompletności towaru w
terminie 2 dni od dnia dostarczenia Produktu na adres wskazany w Zamówieniu, uznaje się za
równoważny z oświadczeniem Klienta niebędącego Konsumentem lub Przedsiębiorcą na prawach
konsumenta o odebraniu Produktu bez żadnych zastrzeżeń i powoduje utratę roszczeń w powyższym
zakresie.

§8 Płatności

1. Sprzedawca udostępnia następujące płatności:
1.1 przelew tradycyjny na konto bankowe Sprzedawcy w terminie 2 dni od dnia przesłania
potwierdzenia zawarcia umowy przez Sprzedawcę (przedpłata),
1.2 płatność za pobraniem, tj. płatność przy odbiorze bezpośrednio do rąk kuriera
doręczającego przesyłkę,
1.3 przez Przelewy24 w formie przedpłaty przelewem elektronicznym lub kartą płatniczą.
Przedpłata następuje przez zewnętrzny system płatności Przelewy24 (obsługiwany przez
PayPro SA z siedzibą w Poznaniu, przy ul. Pastelowa 8 (60-198), wpisany do rejestru
przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań
Nowe Miasto i Wilda, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod
numerem KRS 0000347935, numerem NIP 7792369887, o kapitale zakładowym wynoszącym
5 476 300,00 zł, w całości opłaconym oraz do rejestru krajowych instytucji płatniczych
prowadzonego przez Komisję Nadzoru Finansowego pod numerem UKNF IP24/2014.
2. W przypadku braku płatności przez Klienta w terminie, o którym mowa w ust. 1 pkt 1.1 §8
niniejszego Regulaminu, Sprzedawca po uprzednim bezskutecznym wezwaniu do zapłaty z
wyznaczeniem stosownego terminu może odstąpić od Umowy na podstawie art. 491 Kodeksu
Cywilnego.
3. W przypadku płatności za pośrednictwem Przelewy24 Klient dokonuje zapłaty przed rozpoczęciem
realizacji Zamówienia.
4. Sprzedawca wystawi Klientowi paragon lub fakturę VAT. Klient wyraża zgodę na otrzymywanie od
Sprzedawcy faktur elektronicznych i przesyłanie ich na podany przez Klienta adres poczty
elektronicznej.

§9 Wymiana

1. Sprzedawca zapewnia Klientowi możliwość wymiany Produktu w terminie do 14 dni od dnia jego
dostarczenia.

2. Zgłoszenia wymiany można dokonać:

2.1 za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres Sprzedawcy: info@ixsound.com.pl

2.2 telefonicznie: dzwoniąc pod numer: 574 568 801

2.3 w sposób tradycyjny wysyłając pisemną prośbę o wymianę na adres Sprzedawcy:
Wyciszamy Łukasz Kowalski, ul. Kaczki Dziwaczki 10, 05-092 Dziekanów Leśny.

3. Klient może wymienić Produkt na inny Produkt o cenie niższej, wyższej lub takiej samej.

4. Wymiana Produktu jest możliwa jedynie na Produkt znajdujący się aktualnie w Sklepie
internetowym w domenie https://ixsound.com.pl.

5. Sprzedawca skontaktuje się z Klientem, jeżeli Produkt, który miał podlegać wymianie nie jest już
dostępny. Klient będzie mógł zdecydować się na inny Produkt bądź odstąpić od wymiany. W razie
odstąpienia od wymiany, Produkt jest zwracany Klientowi na jego koszt.

6. W celu wymiany Produktu Klient powinien wykonać poniższe czynności:

6.1 zgłosić w jeden ze sposób opisanych w ust. 2 niniejszego paragrafu

6.2 odesłać Produkt, którego dotyczy zgłoszenie wymiany, odpowiednio zabezpieczając
przesyłkę, aby nie uległa uszkodzeniu w trakcie transportu; do przesyłki Klient powinien
dołączyć: pisemne zgłoszenie wymiany, dowód zakupu, potwierdzenie wykonania przelewu
na kwotę konieczną do pokrycia kosztów wysyłki nowego Produktu

6.3 Produkt w ramach wymiany powinien zostać przesłany na adres Sprzedawcy ust. 2.3
niniejszego paragrafu, przesyłką rejestrowaną, której koszt ponosi Klient.

7. Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem.

8. W razie wymiany na Produkt o cenie niższej, zwrot kwoty różnicy cen nastąpi w ciągu 14 dni przy
użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył Klient przy zakupie Produktu.

9. W razie wymiany na Produkt o cenie wyższej, Sprzedawca dokona wymiany Produktu, po
odnotowaniu wpłaty kwoty równej różnicy cen. W celu przyśpieszenia procesu wymiany Klient może
dołączyć do przesyłki potwierdzenie wykonania przelewu.

10. Wymianie podlegają jedynie Produkty nie noszące śladów użytkowania.

11. Sprzedawca odmawia Klientowi wymiany, gdy Produkt:

11.1 jest uszkodzony

11.2 został pozbawiony metek lub innych dodatkowych oznaczeń

11.3 nie został odesłany w oryginalnym, nienaruszonym opakowaniu.

§10 Gwarancja

1. W przypadku braku zgodności Produktu z Umową Klientowi z mocy prawa przysługują środki
ochrony prawnej ze strony i na koszt Sprzedawcy. Gwarancja nie ma wpływu na te środki ochrony
prawnej.

2. Niektóre Produkty posiadają Gwarancję producenta obowiązującą na terenie Polski. Informacja o
objęciu Produktu Gwarancją umieszczona jest na karcie danego Produktu

3. Zakres odpowiedzialności Gwaranta jest określny w Dokumencie gwarancyjnym.

4. Uprawnienia z tytułu Gwarancji należy wykonywać zgodnie z warunkami zamieszczonymi w
Dokumencie gwarancyjnym dołączonym do Produktu.

§11 Reklamacje

1. Umową sprzedaży objęte są nowe Produkty.

2. Sprzedawca ponosi przewidzianą przez prawo odpowiedzialność za zgodność Produktu z Umową.

3. W przypadku niezgodności Produktu z zawartą umową, Konsument ma prawo do złożenia
reklamacji w oparciu o przepisy Ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r.

4. Reklamację można złożyć na adres Sprzedawcy:

4.1 za pośrednictwem poczty elektronicznej: info@ixsound.com.pl

4.2 w sposób tradycyjny wysyłając pisemną reklamację: Wyciszamy Łukasz Kowalski,
ul. Kaczki Dziwaczki 10, 05-092 Dziekanów Leśny.

5. Reklamacja powinna zawierać: imię i nazwisko, dane kontaktowe, opis wady, datę zauważenia
wady, dowód zakupu, sposób udzielenia odpowiedzi, a także konkretne żądanie Klienta związane ze
składaną reklamacją. W przypadku gdy reklamacja dotyczy Produktu wraz z pismem reklamacyjnym
należy odesłać Produkt, podlegający reklamacji. Jeżeli podane dane lub informacje wymagają
uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji, Sprzedawca zwróci się do Klienta składającego
reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.

6. Sprzedawca rozpozna reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania i poinformuje Klienta o
podjętej decyzji w sposób wskazany przez Klienta w piśmie reklamacyjnym.

7. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za brak zgodności Produktu z umową istniejący w chwili
jego dostarczenia i ujawniony w ciągu dwóch lat od tej chwili, chyba że termin przydatności towaru
do użycia, określony przez Sprzedawcę, jego poprzedników prawnych lub osoby działające w ich
imieniu, jest dłuższy.

8. W przypadku Umowy Sprzedaży z Konsumentem lub Przedsiębiorcą na prawach konsumenta,
domniemywa się, że brak zgodności Produktu z umową, który ujawnił się przed upływem dwóch lat
od chwili dostarczenia towaru, istniał w chwili jego dostarczenia o ile nie zostanie udowodnione
inaczej lub domniemania tego nie można pogodzić ze specyfiką Produktu lub charakterem braku
zgodności Produktu z umową.

9. Konsument jeżeli Produkt jest niezgodny z umową, może:

9.1 żądać naprawy lub wymiany

9.2 złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, gdy:

9.2.1 Sprzedawca odmówił doprowadzenia Produktu do zgodności z umową z
zgodnie z art. 43d ust.2 Ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r.;

9.2.2 Sprzedawca nie doprowadził Produktu do zgodności z umową zgodnie z art.
43d ust.4-6 Ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r.;

9.2.3 brak zgodności Produktu z umową występuje nadal, mimo że Sprzedawca
próbował doprowadzić Produkt do zgodności z umową;

9.2.4 brak zgodności Produktu z umową jest na tyle istotny, że uzasadnia obniżenie
ceny albo odstąpienie od umowy bez uprzedniego skorzystania z naprawy lub
wymiany;

9.2.5 z oświadczenia Sprzedawcy lub okoliczności wyraźnie wynika, że nie
doprowadzi on Produktu do zgodności z umową w rozsądnym czasie lub bez
nadmiernych niedogodności dla Konsumenta.

10. Konsument nie może odstąpić od umowy, jeżeli brak zgodności z umową jest nieistotny.
Domniemywa się, że brak zgodności Produktu z umową jest istotny.

11. Konsument udostępnia Sprzedawcy Produkt podlegający naprawie lub wymianie. Sprzedawca
odbiera od Konsumenta Produkt na swój koszt. Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za
pobraniem.

12. Sprzedawca zwraca Konsumentowi kwoty należne wskutek skorzystania z prawa obniżenia ceny
niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o
obniżeniu ceny.

13. W razie odstąpienia od umowy Konsument niezwłocznie zwraca Produkt Sprzedawcy na jego
koszt. Sprzedawca zwraca Konsumentowi cenę niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od
dnia otrzymania Produktu lub dowodu jego odesłania. Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek
odsyłanych za pobraniem.

14. Zapisy ust. 1-13 niniejszego paragrafu stosuje się odpowiednio do Przedsiębiorcy na prawach
konsumenta.

15. Jeżeli Klientem jest Przedsiębiorca, strony wyłączają odpowiedzialność z tytułu rękojmi na
podstawie art. 558 §1 Kodeksu Cywilnego.

§12 Odstąpienie od umowy

1. Zgodnie z art 27. ust. 1 ustawy o prawach konsumenta (Dz. U. 2014, poz. 827) Konsument lub
Przedsiębiorca na prawach konsumenta, zawierając „umowę na odległość” – ma prawo odstąpić od
umowy bez podania przyczyny – w terminie 14 dni kalendarzowych od daty objęcia w posiadanie
Produktu.

2. Bieg terminu określonego w ust. 1 rozpoczyna się od dostarczenia Produktu Konsumentowi,
Przedsiębiorcy na prawach konsumenta lub wskazanej przez nich osobie innej niż przewoźnik.

3. W przypadku Umowy, która obejmuje wiele Produktów, które są dostarczane osobno, partiami lub
w częściach, termin wskazany w ust. 1 biegnie od dostawy ostatniej rzeczy, partii lub części.

4. Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta może odstąpić od Umowy, składając
Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu od Umowy. Do zachowania terminu odstąpienia od Umowy
wystarczy wysłanie przez Konsumenta lub Przedsiębiorcę na prawach konsumenta oświadczenia
przed upływem tego terminu.

5. Oświadczenie może być wysłane za pomocą tradycyjnej poczty, bądź drogą elektroniczną poprzez
przesłanie oświadczenia na adres e-mail Sprzedawcy lub przez złożenie oświadczenia na stronie internetowej Sprzedawcy – dane kontaktowe Sprzedawcy zostały określone w §1 ust 2. Oświadczenie
można złożyć również na formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do niniejszego Regulaminu
oraz załącznik do ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta, jednak nie jest to
obowiązkowe.

6. W przypadku przesłania oświadczenia przez Konsumenta lub Przedsiębiorcę na prawach
konsumenta drogą elektroniczną, Sprzedawca niezwłocznie prześle Konsumentowi lub Przedsiębiorcy
na prawach konsumenta na podany przez nich adres e-mail potwierdzenie otrzymania oświadczenia o
odstąpieniu od Umowy.

7. Skutki odstąpienia od Umowy:

7.1 W przypadku odstąpienia od Umowy zawartej na odległość Umowę uważa się za
niezawartą.

7.2 W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca zwraca Konsumentowi lub
Przedsiębiorcy na prawach konsumenta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od
dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta lub Przedsiębiorcy na prawach konsumenta o
odstąpieniu od Umowy, wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia
rzeczy, z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta
sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez
Sprzedawcę.

7.3 Zwrotu płatności Sprzedawca dokona przy użyciu takich samych metod płatności, jakie
zostały przez Konsumenta lub Przedsiębiorcę na prawach konsumenta użyte w pierwotnej
transakcji, chyba że Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta wyraźnie zgodził
się na inne rozwiązanie, które nie będzie się wiązało dla niego z żadnymi kosztami.

7.4 Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania Produktu z
powrotem lub do czasu dostarczenia mu dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które
zdarzenie nastąpi wcześniej.

7.5 Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta powinien odesłać Produkt na adres
Sprzedawcy podany w niniejszym Regulaminie niezwłocznie, nie później niż 14 dni od dnia,
w którym poinformował Sprzedawcę o odstąpieniu od Umowy. Termin zostanie zachowany,
jeśli Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta odeśle Produkt przed upływem
terminu 14 dni.

7.6 Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta ponosi bezpośrednie koszty zwrotu
Produktu, także koszty zwrotu Produktu, jeśli ze względu na swój charakter Produkt ten nie
mógł zostać w zwykłym trybie odesłany pocztą.

7.7 Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta odpowiada tylko za zmniejszenie
wartości Produktu wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne do
stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu.

7.8 W przypadku gdy ze względu na charakter Produktu nie może on zostać odesłany w
zwykłym trybie pocztą, informacja o tym, a także o kosztach zwrotu Produktu, będzie się
znajdować w opisie Produktu w Sklepie.

8. Prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi oraz
Przedsiębiorcy na prawach konsumenta w odniesieniu do Umowy:

8.1 w której przedmiotem świadczenia jest Produkt nieprefabrykowany, wyprodukowany
według specyfikacji Konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych
potrzeb,

8.2 o świadczenie usług, za które Konsument jest zobowiązany do zapłaty ceny, jeżeli
Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną i uprzednią zgodą Konsumenta, który został
poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez
przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy, i przyjął to do wiadomości,

8.3 w której przedmiotem świadczenia są Produkty, które po dostarczeniu, ze względu na swój
charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami,

8.4 w której Konsument wyraźnie żądał, aby Sprzedawca do niego przyjechał w celu
dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli Sprzedawca świadczy dodatkowo inne
usługi niż te, których wykonania Konsument żądał, lub dostarcza towary inne niż części
zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy
przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub towarów,

8.5 o świadczenie usług, za które Konsument jest zobowiązany do zapłaty ceny, w przypadku
których Konsument wyraźnie zażądał od Sprzedawcy, aby przyjechał do niego w celu
dokonania naprawy, a usługa została już w pełni wykonana za wyraźną i uprzednią zgodą
Konsumenta.

9. Prawo odstąpienia od umowy bez podania przyczyny nie przysługuje Przedsiębiorcy.

10. Odstąpienie od umowy – dane do wysyłki:

10.1 adres e-mail: info@ixsound.com.pl

10.2 adres Sprzedawcy: Wyciszamy Łukasz Kowalski, ul. Kaczki Dziwaczki 10, 05-092
Dziekanów Leśny.

§13 Siła wyższa

1. Zapisy niniejszego paragrafu mają zastosowanie w Umowach sprzedaży, w których Klientem jest
Przedsiębiorca.

2. Niniejsza klauzula nie ogranicza w żaden sposób uprawnień Konsumenta.

3. Żadna ze stron nie może ponosić odpowiedzialności za niewykonanie któregokolwiek ze swoich
zobowiązań, jeśli takie niewykonanie zobowiązania jest spowodowane nieprzewidywalnym
zdarzeniem pozostającym poza jego kontrolą lub incydentem siły wyższej, w tym między innymi
epidemią, powodzią, pożarem, burzą, brakiem surowców, strajkiem transportowym, strajkiem
częściowym lub całkowitym, lub blokadą. Strona, dotknięta takimi zdarzeniami, musi niezwłocznie
powiadomić drugą stronę, nie później niż 30 dni roboczych po wystąpieniu wspomnianego zdarzenia.

4. Strony zgadzają się, że wspólnie będą dążyć, aby jak najlepiej wypełnić zobowiązanie podczas
utrzymywania się takich zdarzeń.

§14 Zużyty sprzęt

1. Zgodnie z Ustawą z dnia 11 września 2015 r. o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym
(Dz. U z 2015 r. poz. 1688) Sprzedawca:

1.1. zapewnia Klientom nieodpłatny odbiór zużytego sprzętu pochodzącego z gospodarstw
domowych, o ile zużyty sprzęt jest tego samego rodzaju i pełnił te same funkcje co sprzęt
sprzedawany. Koszt dostarczenia zużytego sprzętu do placówki Sprzedawcy ponosi Klient.

1.2 Sprzedawca dostarczając Klientowi sprzęt przeznaczony dla gospodarstw domowych,
zapewnia nieodpłatny odbiór zużytego sprzętu pochodzącego z gospodarstw domowych w
miejscu dostawy tego sprzętu, o ile zużyty sprzęt jest tego samego rodzaju i pełnił te same
funkcje co sprzęt sprzedawany.

§15 Wymagania techniczne

1. Do korzystania ze Sklepu internetowego niezbędne jest posiadanie przez Klienta:

1.1 komputer, laptop lub inne urządzenie multimedialne z dostępem do Internetu

1.2 dostęp do aktywnej poczty elektronicznej, odpowiednio skonfigurowanej do odbioru
wiadomości pocztowych od Sprzedawcy
1.3 przeglądarka internetowa w najnowszej dostępnej wersji (Mozila Firefox, Opera, Google
Chrome, Safari lub Microsoft Edge)

1.4 włączona w przeglądarce internetowej możliwość zapisu plików Cookies oraz obsługa
JavaScript

1.5 oprogramowanie umożliwiające odczyt plików w formacie .PDF

2. Odpowiedzialność Sprzedawcy jest wyłączona jeśli Klient nie dostosował się do przedstawionych
powyżej wymagań technicznych koniecznych do korzystania ze Sklepu internetowego oraz
Produktów.

§16 Polityka prywatności

1. Administratorem danych osobowych podawanych w trakcie korzystania ze Sklepu jest Sprzedawca.

2. Cele i zakres przetwarzania danych, podmioty, którym dane będą przekazywane, jak i prawa osób,
których dane dotyczą zostały opisane w Polityce prywatności. [link do strony z Polityką prywatności]

§17 Pozasądowe i sądowe sposoby rozpatrywania sporów

1. Pozasądowe sposoby rozpatrywania sporów:

1.1 Konsument ma prawo do skorzystania z pozasądowych sposobów rozstrzygania sporów,
po przez złożenie wniosku o wszczęcie mediacji lub wniosku o rozpatrzenie sprawy przez sąd
polubowny. Wniosek należy złożyć po zakończeniu postępowania reklamacyjnego i w
przypadku jeżeli obie strony sporu wyrażą na to zgodę. Wykaz Stałych Polubownych Sądów
Konsumenckich działających przy Wojewódzkich Inspektoratach Inspekcji Handlowej
https://www.uokik.gov.pl i https://www.rf.gov.pl. Konsument może skorzystać także z
bezpłatnej pomocy Powiatowego (Miejskiego) Rzecznika Konsumentów lub organizacji
społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja
Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich).

1.2 Sprzedawca wyraża zgodę na poddanie ewentualnych sporów wynikłych w związku z
zawartymi umowami o dostarczenie Produktu na drodze postępowania mediacyjnego.

2. Sądowe sposoby rozpatrywania sporów:

2.1 Rozstrzyganie sporów powstałych pomiędzy Sprzedawcą, a Konsumentem zostaje
poddane sądom właściwym zgodnie z postanowieniami powszechnie obowiązującego prawa
polskiego.

2.2 Rozstrzyganie sporów powstałych pomiędzy Sprzedawcą a Klientem nie będącym
Konsumentem zostaje poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Sprzedawcy.

3. Zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) NR 524/2013 z dnia 21 maja
2013 r. w sprawie internetowego systemu rozstrzygania sporów konsumenckich oraz zmiany
rozporządzenia (WE) nr 2006/2004 i dyrektywy 2009/22/WE (rozporządzenie w sprawie ODR
w sporach konsumenckich) Sprzedawca jako przedsiębiorca mający siedzibę w Unii zawierający
internetowe umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług podaje łącze elektroniczne do
platformy ODR (Online Dispute Resolution) umożliwiającej pozasądowe rozstrzyganie sporów:
https://ec.europa.eu/consumers/odr. Adres poczty elektronicznej Sprzedawcy: info@wyciszauto.pl.

§18 Postanowienia końcowe

1. Umowy zawierane za pośrednictwem Serwisu zawierane są zgodnie z prawem polskim.

2. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy:

2.1 Kodeksu Cywilnego z dnia 23 kwietnia 1964 r. ( Dz.U.1964.16.93 ze zm.)

2.2 Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r.
(Dz.U.2002.144.1204 ze zm.)

2.3 Ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U.2014 poz.827)

2.4 Ustawy o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym z dnia 11 września 2015 r.
(Dz.U.2022 poz.1622)

3. Wszystkie nazwy handlowe, nazwy firm i ich logo użyte w Serwisie internetowym
https://sklep.wyciszauto.pl należą do ich właścicieli i są używane wyłącznie w celach
identyfikacyjnych. Mogą być zastrzeżonymi znakami towarowymi. Wszystkie materiały, opisy i
zdjęcia prezentowane na stronie internetowej Serwisu https://ixsound.com.pl użyte są w celach
informacyjnych.

4. Klienci są zobowiązani do korzystania ze strony Serwisu w sposób zgodny z obowiązującym
prawem, normami społecznymi i obyczajowymi oraz postanowieniami Regulaminu. W ramach
korzystania z Serwisu zabronione jest dostarczanie jakichkolwiek informacji o charakterze
bezprawnym, obraźliwym, czy też naruszającym dobra osobiste.

5. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych przyczyn, np.
zmiany przepisów prawa, zmiany sposobów płatności i dostaw – w zakresie, w jakim te zmiany
wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu, zmiany technologii. Nowy Regulamin
wchodzi w życie z dniem publikacji na stronie internetowej Serwisu https://sklep.wyciszauto.pl na
podstronie Regulamin. Do umów zawartych przed zmianą Regulaminu stosuje się wersję Regulaminu
obowiązującą w dacie zawarcia Umowy. Klienci posiadający Konto zostaną dodatkowo
poinformowani o zmianach wraz z ich zestawieniem na wskazany przez nich adres poczty
elektronicznej. Termin wejścia w życie zmian nie będzie krótszy niż 14 dni od dnia ich ogłoszenia.
W razie, gdy Klient posiadający Konto Klienta, nie akceptuje nowej treści Regulaminu obowiązany
jest zawiadomić o tym fakcie Sprzedawcę w ciągu 14 dni od daty poinformowania o zmianie
Regulaminu. Zawiadomienie Sprzedawcy o braku akceptacji nowej treści Regulaminu skutkuje
rozwiązaniem Umowy.

6. Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z dniem 29 sierpnia 2023 r.

Sprawdź certyfikat potwierdzający autentyczność regulaminu Certyfikat „Regulamin zgodny z prawem”

Scroll to Top