Reklamacje

Reklamacje

Jako klient masz możliwość złożenia reklamacji z tytułu
gwarancji lub niezgodności produktu z umową.

Jak zgłosić reklamację z tytułu gwarancji?

Reklamację z tytułu gwarancji kieruj bezpośrednio do producenta zakupionego produktu. Jego dane znajdziesz w karcie gwarancyjnej.

Jak zgłosić reklamację z tytułu niezgodności produktu z umową?

W przypadku niezgodności produktu z zawartą umową, jako konsument masz prawo do złożenia
reklamacji w oparciu o przepisy Ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r.

Forma złożenia reklamacji jest dowolna, niemniej warto to zrobić pisemnie.

Dla usprawnienia procedury reklamacyjnej Sprzedawca udostępnia:

1. adres e-mail: info@ixsound.com.pl na który możesz wysłać reklamację;

2. adres Sprzedawcy: Wyciszamy Łukasz Kowalski, ul. Kaczki Dziwaczki 10, 05-092
Dziekanów Leśny;

3. telefon kontaktowy: 574 568 801;

Jeśli w ramach reklamacji odsyłasz produkt do Sprzedawcy, odpowiednio zabezpiecz go przed
uszkodzeniami w czasie transportu. Do paczki włóż egzemplarz reklamacji oraz dowód zakupu.

Informacje dodatkowe:

Twoje prawo do złożenia reklamacji z gwarancji zostało szczegółowo opisane w §10 Regulaminu
Sklepu.

Twoje prawo do złożenia reklamacji z tytułu niezgodności produktu z umową zostało szczegółowo
opisane w §11 Regulaminu Sklepu.

Pamiętaj, że nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem.

Jeśli w ramach składanej reklamacji oczekujesz naprawy lub wymiany produktu, możesz skorzystać z poniższego formularza:
Pobierz: Formularz reklamacji – naprawa/wymiana

Jeśli w ramach składanej reklamacji chcesz żądać obniżenia ceny lub odstąpić od umowy bez
wcześniejszej naprawy lub wymiany, możesz skorzystać z poniższego formularza:
Pobierz: Formularz reklamacji – obniżenie ceny odstąpienie od umowy bez
naprawy/wymiany

Jeśli składana reklamacja dotyczy produktu, który był już naprawiany lub wymieniony, a Ty chcesz żądać obniżenia ceny, możesz skorzystać z poniższego formularza:

Pobierz: Formularz reklamacji – obniżenie ceny po naprawie/wymianie

Jeśli składana reklamacja dotyczy produktu, który był już naprawiany lub wymieniony, a Ty chcesz odstąpić od umowy, możesz skorzystać z poniższego formularza:
Pobierz – Formularz reklamacji – odstąpienie od umowy po naprawie/wymianie

Scroll to Top